Zdezasemblowałem loader 6776 B aby znaleźć w nim procedury ładowania kolejnych bloków. Niestety za cienki jestem :-(
Chciałbym doprowadzić do tego aby to się wczytywało w BASIC'u by można to było przerobić na wersje dyskowe.
Pewnie za chwilę pojawi się wersja TRD ale znając naszych wschodnich przyjaciół to ją tak zakręcą że nic się z tym nie da zrobić
Ktoś mi pomoże?
To ja zacznę od łatwiejszej części
Włączany jest shadow screen, stos od 49152, i bloki ładują się do (page, adres):
7, 24576 + dekompresja głównego bloku
7, 47616
0, 49152
0, 57344
0, 64512
1, 49152
1, 62960
3, 49152
3, 54272
3, 60928
3, 61440
3, 63744
4, 49152
4, 52480
4, 61440
6, 49152
6, 62720
7, 60194
7, 56064
Uruchomienie JP 16592 <- część programu ładującego jest w podstawowym screenie.
Można napisać program ładujący w pętli, na +3 jest, o ile dobrze pamiętam, jakieś ograniczenie że +3DOS nie działa, jak użyje się całą pamięć...?
Żeby pokazać obrazek po loaderze, trzeba zrobić POKE 24625,201: RANDOMIZE USR 24580
To przeniesie również loader do podstawowego screena.
Jak zwykle, używając banków w BASICu (gdy przerwania są włączone), należy pamiętać o zapisywaniu numeru banku do 23388. Po wyświetleniu obrazka - POKE 23388, 31 (7+8+16)