Info |
PING-PONG
Małe mieszkania przeważnie nie mieszczą dużego
stołu do ping-ponga. Można jednak z powodzeniem
zagrać kilka setów z doskonałym przeciwnikiem, jakim
jest ZX-Spectrum. Gra nie wymaga specjalnego wyjaś-
nienia. Jest komputerowym odwzorowaniem prawdzi-
wej gry. Tylko tyle, że zamiast rakietki trzymasz w ręku
joystick lub stuaksz w klawisze. Przeciwnikiem zaś
może być komputer lub drugi zawodnik. Set został w
programie skrócony do 11 punktów, żeby nie przemę-
czać słabych kondycyjnie komputerowców.
STEROWANIE
Wciskając odpowiednią cyfrę możesz wybrać joystick
lub klawisze:
B - uderzenie
N - podkręcenie (służy do odbierania ścięć)
X - odwrócenie rakietki
H - ścięcie (można używać tylko przy wysokich
piłkach
ENTER - podrzucenie piłki do serwu
Klawisze możesz zdefiniować według swojego uznania.
|
---|